duminică, 14 martie 2010

TU-r

Prespun ca toti ati aflat intr-un fel sau altul despre acest mult auzit si mediatizat TU-r. ... Constanta, Botosani, Pitesti, Sibiu, Bacau, Timisoara, Braila, Suceava, Cluj ...

In sfarsit baietii au ajuns si la Oradea pe data de 12 martie eveniment la care, of course am fost si eu prezenta. Nu puteam sa pierd un asemenea concert nici daca acest lucru ma aducea la divort :)
Ce pot sa spun ?
Pe Guess Who l-am descoperit odata cu aparitia melodiei Noapte buna Bucuresti si am continuat sa ascult tot ce a scos asa incat am ajuns si la Spike.


Guess Who este unul dintre putinii cantareti/formatii/intitulati VIP ai muzicii din Romania pe care ii ascult si chiar imi place ceea ce aud.
Nu vreau sa insist dar pur si simplu am ramas impresionata de muzica lui.
Nu stiu foarte multe despre el ca si persoana doar ca : este Laur care zice doar ce aude si nu se lauda.
Nu cauta trofee in raft sau laude intr-un paragraf ...
El a invatat ca totul are continuare si nu exista munca fara sa ai o consolare. A invatat sa aiba rabdare... ca totul iti iese atunci cand nimeni nu te crede in stare...
Si pe langa acest comentariu mai vine unul subiectiv din partea mea in care spun ca Laur este un baiat hot care da dovada de ambitie.


Spike este si el prezent in winamp-ul meu si prin aceasta cale vreau sa-i spun cat de mult iubesc melodiile lui si mai ales : Nu exista si Realitate.

Nici despre el ca si persoana nu stiu foarte multe doar din ce am citit la el pe blog.

Si doar ca :

visa si el la multe jucarii ca orice copil

si se dadea cu capu` de usi printre ursuleti de plusi

Si cand isi dorise o masinuta cu telecomanda el primise o planta.


Despre Agresiv nu stiu chiar mai nimic doar ce am observat in timpul concertului din Oradea.
Nu vreau sa gresesc sau sa mint dar el este cel cu soundu` si este perfect in ceea ce face.
De asemenea am fost foarte placut impresionata de el ca si persoana, foarte deschisa si foarte placut la vorba.
Cum le-am spus si lor sunt geniali.
In timp ce incerc sa concep acest post cat mai obiectiv si incerc sa renunt la fraze de genu : Doamne ce buni sunteti si nu doar in muzica :P cat de mult va iubesc cat de mult va iubesc muzica, urmaresc si observatorul postat pe blogul lui Guess Who unde apare alaturi de Horia M. si vreau sa precizez ca, si eu cand am ascultat prima data piesa "In locul potrivit" m-au trecut fiorii. Nu voi exagera spunand ca mi-au dat lacrimile dar pur si simplu m-a facut sa ma gandesc profund la problemele generatiei noastre, la tinerii din ziua de azi si la viata in Romania si cat de reala este aceasta piesa.
Si continuand acesti baieti sunt chiar extraordinari, au stiut sa faca un show pe cinste in Oradea si au fost foarte deschisi atat la poze, autografe cat si la un schimb de vorbe.
Succes in continuare si sper sa ajungeti acolo unde meritati.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu