vineri, 21 octombrie 2011

Prafuita`s diary - part II

Continuand cu aventurile mele, ma distram de minune cand eram copila. Primul meu prieten serios, l-am avut in vacanta din clasa a sasea. Cand ma refer la prieten serios ii exclud automat pe vecinii mei :).
Si sa vedeti cum statea treaba.
Vasi, era iubitul unei vecine din blocul alaturat, Ana - sub stralucita porecla Harciogul. El tocmai terminase generala, intra la liceu iar ea era cred de aceiasi varsta cu el sau cu un an mai mica.
Venise sa o vada cu un alt amic de-al lui, si acesta mai in varsta ca el cu un an, doi.
Eu eram din fire curioasa (altii ar spune ca sunt programata genetic din cauza ca-s femeie), trebuia sa stiu tot, iar acesti doi flacai la mine in the hood era total neobisnuit. Si ciudat era ca acesti doi flacai - care sa va spun drept aratau bine - erau cu Harciogul.
Daca v-as spune stilul meu de a afla unele chestii, de a intra in raza vizuala a necunoscutilor... Daca ar fi sa comparam stilul meu cu cel al animalelor : eram ca o catea care dadea tarcoale. Stiti voi treaba cu marcatul teritoriului, cu mirosirea adversarului. cam asa eram si eu mai putin partea cu marcatul si mirositul.
Eram imbracata intr-o rochita rosie pana aproape de genunchi, larga cu buline albe si nasturasi in forma de inimior in fata. Doamne cat detestam rochita aia si totusi acum mi-as dori sa o am.
Si zburdam prin apropiere ca o tanara iepisoara cand acesta-mi spune:
'Ti-am vazut chilotii.'
La care eu, cu o aroganta cinica ma intorc spre el, ii arunc o privire de amazoana raboinica si-i si-i: 'Sunt pantaloni scurti. Si au si un cocosel pe ei."
Ca o mica paranteza cum am fost o salbatica de cand am inceput sa umblu rochitele nu erau pentru mine. Si cand eram obligata sa port rochite aveam si pantaloni pe sub. Stiti voi, pe vremea aceea baietii erau tot cu ridicatul fustei/rochiei. La mine nici macar nu se mai oboseau. Andrada avea intotdeauna panataloni scurti pe sub rochite.
Ok, la vremea respectiva nu am vazut amuzamentul dar acum de cate ori imi amintesc de ziua aia ma loveste rasul mortal.
Of course stimabilul Vasi dorea sa-mi vada cocoselul de pe pantalonii mei cei scurti.
Am fugit cu o prietena de a mea si cu cei doi flacai pe deal unde ne-am asezat frumos tatonand terenul.
La intrebarea de ce umbla cu harciogul ne-a raspuns ca a fost noapte cand s-a combinat cu ea.
Dupa ziua asta mi-a devenit iubit parasind Harciogul.
Eu si Vasi am umblat putin impreuna - nu stiu daca termenul corect e umblat. Ne vedeam cand venea el pe la blocul nostru. Nu l-am lasat sa ma sarute numai foarte tarziu cand, cred ca ne-am si despartit.
Nu va ganditi, ca n-am suferit dupa el.
Intr-una din zile venise sa ma vada. Ba mai mult isi aduse si prietenii sa ma prezinte.
Eu eram in spatele blocului, dupa un fotbal cu baietii ma aruncasem la niste vecine mai mici, pe patura care se jucau cu papusile. M-am lasat si eu prinsa in febra aventurii lui Ken cu Barbie si restul papusilor geloase.
Cand am auzit ca printul meu este la capatul blocului au inceput aventurile. M-am furisat prin gradini, ascunzandu-ma. Nu aveam o tinuta corespunzatoare pentru o intalnire cu prea-frumosul meu iubit si prietenii acestuia. Am urcat repede m-am schimbat in si am coborit sa ma intalnesc cu ei.
Ok, probabil atunci nu m-am gandit la asta dar cu siguranta m-am simtit ca un cal de expozitie.
Probabil am trecut testul pentru ca Vasi a mai stat prin preajma mea ceva timp.
Cred cu tarie ca eram copila alaturi de care se "juca". Sunt convinsa ca mai avea el iubite iar eu eram rezerva la care venea cand se plictisea dar pe atunci ce stiam eu de relatii cand gandul meu era sa-l intrec pe Marius de la etajul trei la duble.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu